Tuesday 6 December 2011

Wangsa Walk Mall

Yeah,hello there xD it's me Yuhanis Adam,heee 


Tadi masa nak pergi wwm abang aku tolong hantarkan .Awwhh :') my bro is so kewl.Haha masa dia nak parking tu,dia cakap 'let's find a great place,haha' aku pun cakap ah 'okay'.Then dah parking,and tibe tiba je dia mintak duit .Aku pun macam terkejut jugaklah .aku cakap 'duit untuk apa ?' then dia cakap 'duit parking' -.-  .Haihh,time tu aku cakap 'alaa kau macam takde duit' .abang cakap 'aku ada duit tapi aku nak duit kau'.K aku still boleh sabar.pastu dia suruh aku pecahkan duit sbb duit aku semua duit besar.Ok lah en ,aku pun ikut jelah.Aku belanja dia dekat kedai each a cup .Dia kata alaa rm3.00 je ,aku pun cakap okay jelah en.Then time abang nak bayar ,orang tu cakap rm4.50 ,Aku apa lagi ,terus cakap 'fakof' . Aku bagi lah rm 10 kat dia utk bayar lepastu bukan nak bagi baki balik ,dia pergi ambil semua and terus pergi .


After that,masa otw nak pergi tengok ticket movie aku ternampak wani and izzati.Terus aku pergi dekat diaorang and tinggalkan abang aku.Geram sebenarnya dekat abang aku.haihh terus tak kewl dah .Kitaorang jalan jalan and pergi tengok ticket sama sama .Act nak tengok ombak rindu tapi ticket habis :/ apa lagi,kitaorang ambil cerita 'HAPPY FEETS' .lepas dah beli ticket ,kitaorang gerak pergi main game.Wani sorang je yang main,aku dengan zati tengok je and masa dekat last last tu,baru kitaorang join sekejab .Oh yah sebelum tu,masa kitaorang dah beli ticket,kitaorang nampak mokyah sekali.Patutnya Jiea dengan Amira dah datang tapi diaorang belum datang lagi.Aku call Jiea and tiba tiba dia cakap yang dia tkboleh keluar -.- k tu menyirap.Kitaorang dahla beli ticket utk 7 orang tapi jiea takdatang.Then aku call amira pulak,tapi dia pun takangkat .Ni lagi satu,haisshh.


And patutnya kita dah masuk tengok movie tapi kitaorang leka .Nak ambil aifa lagi dekat subway semua ,haaa memang lambat lah kan.Wani suruh zati dengan mokyah masuk dulu ,aku dengan wani pergi ambil aifa .Lepas dah ambil aifa ,kitaorang pun terus masuk movie,yang taktahn tu masa masuk movie kitaorang masuk sebelah kanan,sedangkan zati dengan mokyah dekat sebelah kanan.Apa lagi,naik balik.Time tu rasa malu gila weh :/ majal sekejab.Aku ,wani and aifa buat muka tebal je.haha taktahan .Lepas dah duduk,movie pun dah start.Btw cerita happy feets gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa best weh :) suka aku tengok.rasa macam nak menari pun ada lol xD cuma tahan je,so guys better korang tengok happy feets :) gila best ! and masa tengok movie tu,amira call and aku pun tanya lah dia dekat mana semua ,macam macam lah aku tanya and dia boleh lagi cakap yang dia tgh otw.Haihh -.- aku pun cakap okay jelah en .


Then masa nak keluar tu,aku ,aifa and mokyah pergi makan dekat foodcourt .wani and zati pulak pergi cari Ipod.Yang lawaknya en,aku dengan aifa taktahu pun dekat mana foodcourt .Mokyah yang bawak kitaorang.Bila sampai kitaorang macam 'ohhhh ni ke foodcourt ?' mokyah dah gelak dekat situ .Terus order makanan and tiba tiba si amira sampai.Haaa apa lagi,aku macam excited gila sbb dahlama takjumpa dia :D miss you darling <3 Kitaorang dah macam orang gilaa ,gelak gelak lah apa lah and si aifa makan je.maklumlah makan ikan bawal :p aku pulak makan makanan Thai .Amira lagilah,minum air je -.- jaga badan lettew.Haha,lepas makan ,kitaorang pergi shopping (Y) ,the best parts ! kejab tengok tudung,kejab tengok baju,kejab tengok kain ehh macam macam lah ,haha kesian aifaaa,ikut je kitaorang.Aku dengan amira plan nak beli benda tapi sama and masa tengah cari cari tu,terjumpa pencilbox.Wahhhh xD gila lawa weh.old-fashion style xD I loikeee ! Akhirnyaaa ,berjaya juga kitaorang dapat beli benda yang sama .Aku ajak aifa sekali beli tapi dia kata dia taknak,dia takberapa minat barang barang macam ni.Dia pelik sikit.Taste dia aku taktahu apa sebenarnya -.- 


Pukul 5 ,macam tu aku balik sebab mama dah bising.Takut sangat aku keluar,mentang mentang perempuan hai kongkong habis :'( Tapi kira okaylah kann,dapat jugak keluar hari ni.Rindu gila dekat kawan kawan aku semua ,especially si amira.Dah setahun takjumpa dia ,and hari ni dapat pun kitaorang jumpa xD shooo happy lah ! tapi masa nak balik,aku taksempat jumpa wani and zati sebab diaorang tgh ber-karaoke,ntah apa lah yang diaorang buat.Menyanyi lettew :p 


Okaylah ,sampai sini jeeeee ,see you again dude ;) lots of love,yuhaaaa ( your pretty girl ) <3