Monday 28 November 2011

K,kau dah kenapa oh ? --'

Hi there,um aku terus jelah eh.malas nak panjang panjang.
Actually aku taktahu apa kene dengan dua orang kawan aku ni,kawan Math's Clinic.Haihh,lately ni diaorang macam berubah oh,idk why.Seems like diaorang taknak kawan dengan aku.Bila aku IM,bukannya reti nak balas pun.Bukan sekali .dua tiga kali dah.Hmm little bit dissapointed sebenarnya tapi lantak diaoranglah .takpasal nak cari gaduh dengan aku,ingat aku kisah sangat ke ? podahhh,aku takperlukan kawan macam korang oh.Sebab aku tahu ,sekalipun aku ada masalah aku bukannya boleh bergantung pada kawan aku but aku bergantung pada diri aku sendiri.Haaa so go to hell lah weh,malas nak cerita tapi aku geram sebenarnya.Taktahan dah weh kalau korang terbaca,faham faham lah sendiri.Kalau kau rasa aku tengah cakap pasal kau,memang betullah kau.Aku harap tahun depan aku takkan jumpa kau dekat MC lagi dah :) Bye Bitch !