Thursday 15 September 2011

Hmm,guys from today aku takkan share blog dengan sesiapa.Taknak dah.Biarlah semuanya berlalu.Terlalu susah untuk aku luahkan benda ni.Aku cuma harap orang yg telah menyakiti hati ni akan terima balasan.Dia pergi tanpa penjelasan yang kukuh.Damn ! Dia ingat dia boleh happy ke kat luar sana ? Hahha,takkan lah.Lelaki semua bodoh.Tak tahu nak menghargai perempuan.Sedangkan mak yg lahirkan dia pun seorang perempuan.Aku dah mula membenci dia dan semuanya tentang dia.Dulu,aku percayakan dia ,setiap janji manis,ayat manis dia ,rupanya semua tu menjadi musuh kepada aku.Betul cakap kawan aku,lelaki dan perempuan sama je bodoh.Baru cakap sikit ayat manis,dah percaya enn,Macam akulah.I had to admit lah enn,aku memang bodoh.Aku bodoh sebab percayakan dia.bodoh sebab aku mendengar cakap dia.Aku memang bodoh.Tak guna mak dengan ayah aku hantar pergi sekolah weh.Bukannya jadi pandai tapi jadi lebih teruk.

Memang aku sedih,tapi satu je yang aku selalu ingat takde sesiapa yg boleh bagi aku cinta yang tulus,hanyaAllah sahaja yg mampu.Thank God sebab Dia sentiasa ada di sisi aku walaupun senang ataupun susah.But I am proud of myself bitch,because semalam aku berjaya tak keluar setitik pun air mata untuk lelaki tu.Like I say,I'm strong.More than you bullshit ! Aku sibukkan diri aku,tengok movie,makan,dengar lagu and yes semalam bagi aku adalah hari yang takkan aku lupakan.Hari yang paling aku benci.Tepat pukul 9.42 dia hantar and nak putuskan hubungan dengan aku.Aku tak mampu untuk balas.Bukan aku tak kuat or whatever but bila aku fikir balik,selamba nenek atok dia je minta break macam dia.Dia ingat aku apa ? Patung ? Hey boy,aku ada perasaan sama macam kau.Oh yah,lagi satu aku nikan FIRST LOVE kau,baru seminggu kita gaduh kau dah minta.Serious weh kau memang jahat.Tak bagi penjelasan apa apa pun.Tup tup dah minta :) Hhaha,memang bodoh.Kau tak tahu nak handle masalah ni.

Apa kau ingat ,kau minta break masalah semua selesai eh ? So stupid ! Tak weh,masalah ni takkan selesai .Tapi aku malas dah nak fikir ,aku penat.But aku benci bila kau cakap 'I RASA KITA DAH TAK SERASI SEBAB ALWAYS BERDENDAM' for your information enn,aku tak berdendam pun dengan kau ,actually kau tanya diri kau,kau yg berdendam.Sengaja nak buat aku jealous.Now kau dah menang SHAHARIZ.puas ? Now kau nak apa lagi ? Nak aku sujud dekat kaki kau ? Nak aku cium kaki kau ke ? Ha,cuba kau cakap shahariz,tak pernah seumur hidup aku,aku kenal lelaki macam kau.belum lagi.semua kawan lelaki aku pandai jaga hati aku tapi kau tak ? I know kalau kau baca ni mesti kau akan ckp balik 'yang you buat I jealous dulu boleh pulak kann ' .Hhahha,kenal sangat dah.Kau memang iri hati dengan aku.Always nak menang,hmm suka hati kau lah.Kau memang menang sekarang tapi bukan lepas ni,semoga perempuan lain akan sakitkan hati kau :) sorry sbb aku jadi jahat but kau yg buat aku jadi kejam macam ni shahariz.hati ni dah berkecai.Takde apa dah.Too late shahariz :/