Thursday 11 August 2011

  Guys,aku benci hari ni.Ntah kenapa but sometimes aku rasa diri aku tak dihargai.Kay fine aku terima but please hormati aku sikit weyh.Aku tahu semua tentang kau but aku diam je weyh.And ya hari ni juga lah semua masalah ada and nobody support me.So pity right ? Tapi takpelah weyh aku faham.Btw,thank you so much toall my bestfriends Nana,Wani and Aifa.You make my life complete.Thank you so muchh baby .May God bless you .Oh ya back to the story,seriously I need someone who can makes me laugh .Aku nak luahkan segala yang aku pendam selama ni.It's hurt you know.Aku tahu mungkin ni semua salah aku but tolonglah faham hati aku ni haaa,cukuplah apa yang kau dah buat pada aku selama ni weyh.Ignore lah aku sampai bila bila pun.Jiea,aku rindukan kau..Kau tahu kan setiap kali aku ada masalah,kaulah tempat aku mengadu semuanya.But sorry jiea sebab buat kau macam ni.

  Mungkin ni hukuman untuk aku atas apa yg aku dh buat kat kau.I am really sorry.And yes,kata kata cikgu Norliza buat aku rasa inilah kehidupan sebenar aku,setiap orang ada masalah and for those yang takde tu,that's mean dia adik beradik dengan orang yang duduk kat Hospital Tanjung Rambutan.Bila aku ingat balik,apa yg cikgu cakap tu betul jugak kann ? Mana  ada orang yang takde problem ,semua orang ada.

   Mungkin lebih baik aku lupakan semuanya.Ya lagi bagus kann ? Kay I will try but tk tahu lah kalau aku boleh lupakan ke tak semuanya sebab bagi aku tulah kenangan yang paling pahit dalam hidup aku.