Friday 8 July 2011

Dear Blog can I cry infront of you ? Can I ? :'( seriously terasa nak menangis,hmm but don't worry okay aku takkan nangis depan kau :) so smile sikit kay.Oh ya before that hari ni aku ada cerita untuk kau la blog.Actually aku takde kawan nak cerita benda ni ohh,cuma kau je yang ada hikhik :) sayang kau blog ! :) Thank you sebab erm yela atleast aku ada kawan utk aku cerita semua masalah aku .Wait,and for those yang baca blog aku ni ha,diam-diam je tau.Kalau terjumpa kat sekolah ke kat mana -mana ,pls jangan tanya apa yang aku nak cerita kat korang kay.Buat aku menangis je nanti.Okay,let's begin the sad story :(

Hmm macam ni cerita dia.Now,ayah dah tak dengan aku.Ayah,adik rindu ayah yang dulu :'( sumpah adik rindu ayah .Mana ayah yang adik kenal dulu ? Ayah yang sentiasa ada bila adik kene marah dengan mak,ayah yang penyayang,yg sentiasa menjadi pembela adik dulu,ayah yang always manjakan adik.Mana ayah ? Kenapa ayah berubah ? Sumpah adik rindu ayah yg dulu.Dad,pls la jadi yang macam dulu.Adik nak ayah yg dulu,:( pls yah,Ayah banyak berubah .Kalau dulu ayah la yg selalu protect adik daripada mak but now dah tak.Ayah always dengar cakap mak kan ? Kenapa ayah ? Kenapa ayah tak bela adik dah ? Ayah tak sayang adik dah ke ? Hmm jangan jangan ayah ingat adik dah besar ayah boleh lepaskan macam tu je,bukan macam tu caranya ayah :'( Adik sedih tengok ayah,malam tadi adik tak dapat tidur sbb fikirkan ayah yang sekarang ni ? :(

And mak,dia tak pernah berubah.Dari dulu sampai sekarang :( Ma,bila ma nak berubah ? Bila ma ? Bila adik dah takde nanti baru ma nak berubah ke ? Hmm ,sokay la ma adik ikut je rentak ma.Abang ,thank you sebab abg dah berubah jadi macam dulu,maksud adik masa kecik dulu.Abang ada je untuk adik and always protect adik bila adik kene marah :') thank you so much abang.Rupanya orang yang adik benci dululah yg ada bila adik perlukan :) Sorry sebab selama ni adik marah abang,kutuk abg,buat abg marah im sorry kay.Kan best kalau abang macam ni dari dulu lagi,mesti adik happy and tak lah sedih macam sekarang.Thank you so muchh.ILY abang :)