Thursday 23 June 2011

Perlu sebenarnya bagi tahu parents aku kalau masuk class lambat ?!

HOI REMPIT ! tolonglah jangan masuk campur urusan hidup aku la babi ! Kau yang kabut sangat kenapa ? Gaya aku nak serong class .sumpah,aku benci kau rempit ! lepas ni jangan nak mengada ngada hantar aku pergi tuition .tak ingin la nak tengok muka kau.Benci weyh serious aku memang tak suka kau dari dulu.Aku nak balik Pak Cik Hanafi .Aku taknak kau lagi dah !

Kalau dulu maybe aku boleh terima kau tapi sekarang tak.Kau yang buat hal .Aku tak cari masalah pun dengan kau kan ? so,tolonglah jangan nak busybody.Lantak aku la nak masuk class lambat ke taknak masuk ke suka hati aku lah.Kau cuma perlu buat kerja kau.Hantar and ambil aku balik je.Woi,aku bayar la babi ! bukannya tak bayar.Yang kau nak kecoh kecoh ni pahal ? tak puas hati dengan aku ? kesah pulak aku kan.Dah la pakai baju nak fit je.Weyh,kalau tough takpe jugak,ni keding macam LIDI ! seluar pun takleh nak ketat lagi kan ? HAHA bodoh !

Lepas ni kalau kau mengadu lagi siap kau rempit ! dahla takde mood kau pulak menambahkan lagi kan ? Thanks REMPIT !