Thursday 5 May 2011

Hye guys !

           Sorry sebab dah dua hari tak update blog :) im sorry kay  ,cehhh gaya macam you all suka je baca blog aku kannnn ? HAHA "yuhanis perasan mehh ",so,kalau you all tak suka baca blog aku ni,jangan lah baca okay.Aku tak marah pun :)  im good right ? haha once again yuhanis perasan haha biarlah.Ni hidup aku so suka hati aku la nak buat apa pun.korang cuma duduk diam diam and baca je okay.yela aku tahu,aku sedar diri aku weyh.aku tak pandai nak buat blog,cerita tu macam melalut je kan ? kannnnnnnnn ? so,biarkan jela.kalau korang tak suka bg tahu aku kay :) maybe dengan cara  tu,aku boleh betulkan kesilapan aku :D so,please jangan rasa cam malas or taknak bagi aku kecik hati ke apa,bg je tahu mana yg tak okay :) my daddy always cakap yg kita kene belajar daripada kesilapan .betul kan ? tapi kalau you all nak tegur pun,biar dengan cara yang baik kay :) aku pun manusia gak,ada perasaan :) seriously guys ,i neeeeddd your help now ! :) thanks sbb sudi baca pasal cerita ni xD



Kay byeeeeeeeeeeeee <3