Sunday 15 May 2011

GF saya nak pukul saya :O

Seperti anda sangka pada tajuk dia atas , ia mengatakan bahawa seorang perempuan ingin memukul saya . perempuan itu bernama Yuhanis iaitu awek saya :) saya berasa terlalu takut :) Yuhanis , jangan memukul saya :) saya memohon padamu . HEHE :3 anyway , aku cerita dekat Yuhanis pasal match bola aku pagi tadi . Aku lawan budak Europe Under-18 . Bapak ah :O besar besar sial ! tapi aku tak dapat score untuk Yuhanis :( I'm Sorry baby <3 next match i try untuk score untuk you . pastu aku bagitahu yang aku TER-sepak kaki budak Europe ni , dia yang sakit budak aku . dia jerit " Oh ! Fuck ! Fuck " tapi aku malas nak minta maaf .  pastu yuhanis marah aku . Yela , next time i minta maaf kat orang yang i injured kan :) For you :) and my teammate . OK lah , sampai sinilah ku berakhir menaip . Ciao !  :D