Tuesday 31 May 2011

Fixie :)





OH MY GODD ! sumpah aku suka fixie ni :) hihi lawa kan ? cool doh.Semalam aku pergi Melaka and cari fixie .Sumpah sana murah gila and lawa.Btw,ayah aku cakap nanti dia nak belikan :) Insyaallah la kalau dapat kan.Harap dapat lah.lagi satu,semalam masa tengah cari fixie,aku dengan ayah pergi satu kedai ni.Nama kedai ni Cyclelink .masa masuk je dalam kedai tu,aku cakap dengan ayah mesti fixie kat sini mahal gila.ayah pun cakap macam tu.then,ayah tanya la berapa fixie yang warna biru dalam kedai tu,then org tu cakap rm450.gila lah en.kedai dia nampak cam mahal je tapi boleh boleh la.Cuma time tu aku tak minat sangat ngn fixie tu then aku tanya kat mana lagi ada kedai fixie.apa lagi amoi tu cakap dekat Masjid Tanah ada.macam macam boleh buat.kalau nak tukar tayar ,handle ke apa pergi sana.time tu aku dah cam excited gila vavi la kan :) cepat cepat kitaorg masuk balik dalam kereta.ingatkan nak pergi sana tapi masa takde because dah nak balik KL.so,aku tak kisah sangat pun sebenarnya .My dad cakap nanti kita g Melaka balik and beli kat sana.Aku ingatkan nanti aku nak amik warna ni la.sumpah cool gila hihi :) my parents pun suka

Okay lah byee,sorry kalau cerita aku membosankan :)