Sunday 22 May 2011

Aku nak awek aku :(

Pelik sial :/ bapak aku kata aku main bagus , tapi coach RED GIANTS selalu keluarkan aku . Menyirap sial -,- coach RED GIANTS , coach tunggu je la minggu depan . Saya akan tunjuk performance saya kat coach . saya letak jiwa and hati saya kat bola tu and padang tu . saya main dengan penuh jiwa saya :) saya akan tunjuk coach , kebolihan , kemampuan saya . saya cakap ni dengan penuh keyakinan saya . saya akan buat coach terkejut atas perbezaan saya pada game tadi , and game yang akan bertemu dengan kita pada minggu depan . saya akan letak hati saya pada bola itu . Btw , tajuk tu sebab aku sedih :( sebab coach RED GIANTS asyik keluarkan aku . salah sikit pon nak keluar -,- baru nak goal untuk awek aku . boleh aku tunjuk muka aku and jerit nama "YUHANIS" kat camera :D baru best ! itulah namanya BF sayang GF nya <3 hehe :3


okay ah , ciao ! 
assalamualaikum :D